DigiArt Solutions

Internetiturundus ja veebimaterjalid väikefirmale ja alustavale ettevõtjale

Sisuturundus ehk Content is King

sisuturundus

Tänapäeval on oma toote, teenuse või firma reklaamimiseks palju erinevaid võimalusi. Nendest üks võimsamaid on kahtlemata sisuturundus. Tegelikult ei ole selles mitte midagi uut, põhjus, miks sellest üha enam räägitakse on lihtsalt see, et kaasajal töötab see paremini kui teised vahendid. Inglise keeles on ütlus: Content is King  ehk sisu on kuningas. Ja sellest me täna räägimegi.

sisuturundus

sisuturundus

Definitsioon: 

Sisuturundus on strateegiline lähenemine, mis keskendub väärtusliku, asjakohase ja järjepideva sisu loomisele ning levitamisele, et äratada ja hoida selgelt määratletud sihtrühma huvi – ning läbi selle jõuda kasumliku tegevuseni.
Läbi sisuturunduse saame pakkuda oma lugejatele kvaliteetset ja vajalikku infot, püüda uute ja säilitada olemasolevate klientide tähelepanu ning seega tugevdada nende lojaalsust oma brändile. Sisuturunduse eesmärgiks ei ole vahetu müük, vaid hoopis teavitamine. Läbi kasuliku sisu pakkumise saame suurendada külastatavust oma veebilehel, sotsiaalmeedias ja teistes kanalites ning tänu sellele tõsta usaldusväärsust ning arendada kliendisuhteid.

Sisuturunduse tegemiseks ehk sisu jagamiseks ja levitamiseks on palju erinevaid vahendeid, meetodeid ja formaate, nimetagem neist vaid mõned – blogid, sotsiaalvõrgustikud, meedia, video- ja fotoportaalid, veebinarid, uudiskirjad, igasugune digitaalne sisu, raportid, kliendiajakirjad, foorumid, seminarid jne, jne.

KUID… kui sisu on vilets, siis ei ole sellest kõigest kasu

Igavat sisu on täis kõik kanalid, see pigem tüütab kasutajat ja ta läheb minema, halvimal juhul konkurentide juurde.
Peab ütlema, et valmislahendusi eduka sisuturunduse jaoks olemas ei ole – kõik ettevõtted on erinevad ning igal ettevõttel tuleb luua oma strateegia. Ja kas see töötab, seda näitab ainult aeg. Hea uudis on see, et kõike saab mõõta ja tulemuste põhjal järeldused teha. Kui mõõtmist ei toimu, on tegemist tühja rapsimisega ja ehk on sellisel juhul parem jätta see raha hoopis kulutamata. Digimaailmas annab esimesed väljundid Google Analytics, aga brändilojaalsuse, soovitusindeksite jmt väärtusuuringute vastused annab võrdlemine ajas.

Sisu on muutunud aina olulisemaks ja tähtsamaks. Kui paljud lasevad endale veel tooteid ja teenuseid lihtlabaselt öeldes pähe määrida? Kas Sina lased? Selle asemel otsivad kliendid ise infot endale vajalike asjade kohta ja teevad ise oma otsuseid. Pähemäärimise asemel on otstarbekam oma potentsiaalseid kliente harida ja teavitada, et nad saaksid aru, miks just Sinu pakutav on neile vajalik. Saame hajutada kliendi kahtlused ja hirmud, anda teadmise, et mõistame tema probleemi ja pakkuda talle lahenduse. Seeläbi saame endale tekitada motiveeritud ja lojaalse ostjaskonna.

Kaasajal on reklaami tohututes kogustes, tänu sellele on inimestel tekkinud oskus reklaame vältida (AdBlock, bänneripimedus, reklaamipausi ajal külmkapp jne). Siin tulebki mängu sisuturundus, inimesed leiavad Sind üles endale vajalikku infot otsides. Läbi hea sisu on Sul võimalus näidata end ja oma firmat antud ala eksperdina. Sisuturunduse mõju on suurem ja pikaajalisem kui reklaamkampaanial. Tänu sellele on sisuturundus enda nähtavaks tegemiseks efektiivseim võimalus.

Sisu – on see siis tekst, fotod, videod, säutsud, Facebooki postitused või muu väljund – on see, millest on saanud tänapäeva reklaamtahvel. Ja see töötab!

Kui Sul puudub selleks vajalik aeg, tahtmine või oskused, siis võta ühendust ja leiame koos parima lahenduse!

Ehk pakub Sulle huvi lugeda ka sellest miks turundada sotsiaalmeedias või hoopis sellest, mis toimub internetis 60 sekundi jooksul?

sisuturundus

sisuturundus

Allikas: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/

Jälgi meid 🙂
Saada
Twitter
Visit Us
Follow Me
INSTAGRAM
Saada
Twitter
Visit Us
Follow Me
INSTAGRAM