DigiArt Solutions

Internetiturundus ja veebimaterjalid väikefirmale ja alustavale ettevõtjale

5 nippi sisuturundamisega alustamiseks

sisuturundus

Aastal 2016 ilma sisuturunduseta enam ei saa. Seda kasutavad nii suured kui väikesed ettevõtted.  Miks? Sest see töötab. Läbi selle saad firmale uusi kliente, uusi müüke. Sisuturunduse eesmärk ei ole agressiivne reklaam ega müük, vaid väärtuse loomine. Sisuturundus on turundusplaani osa ja see tähendab oma sihtgrupile vajaliku ja huvitava sisu loomist. Sisuturunduse vajalikkusest on pikemalt juttu SIIN.

5 lihtsat nippi sisuturundamisega alustamiseks:

  1. Vali õige platvorm – see, mida kasutab Sinu sihtgrupp. On see siis Facebook, blogi, Twitter või mõni muu, vahet pole. Aga see peab olema see koht, kus liiguvad Sinu kliendid. Kas tead, kus nad liiguvad? Kui hästi tunned oma sihtgruppi?
  2. Läbimõeldud turundusplaan, kus on kirjas kõik see, miks, mida, kellele, kuidas ja kus Sa müüd. Kirjutasime sellest pikemalt oma eelmises blogipostituses. Mõtle need küsimused läbi ja pane vastused kirja.
  3. Mõtle järele, millised probleemid ja küsimused Sinu sihtgruppi huvitavad, millisest infost nad puudust tunnevad? Suuremad teemad jaga väiksemateks tükkideks ja hakka kirjutama. Räägi teemadel, mida ise tunned, mis Sind ennast huvitavad, milles oled spetsialist, aga ära unusta, et need teemad peavad olema asjakohased ja huvitama lugejat.
  4. Kasuta illustreerivat materjali. Iga jutt tundub ilma piltideta igav ja kuiv. Fotod, videod, infograafika, tabelid, kasvõi joonistused – kõik aitavad muuta teksti huvitavamaks. Aga jällegi – need peavad olema asjakohased ehk et kassipildid tõmbavad küll tähelepanu ja teevad kirjatüki nunnuks, aga ei sobi siiski igasse äriteemasse. Ja siinkohal ei tohi kindlasti mööda minna autoriõiguste teemast!
  5. Kirjuta, kirjuta, kirjuta! Tee seda pidevalt ja regulaarselt. Iga korraga läheb asi lihtsamaks, ladusamaks ja kiiremaks. Ära jää selle taha toppama, et mõtled, et Sa ei ole kirjamees ning ei oska kirjutada. Kuni Sa pole proovinud, ei tea Sa seda. Kui kirjutad asjadest, mis Sind huvitavad, mida valdad ja hästi tunned, siis oled edukas. NB! Lihtsam on alustada siis, kui paned enne teemad, millest kirjutada, endale kirja (ehk teed jällegi plaani:)

Ega midagi, hakka aga pihta – step-by-step!

Ja kui Sa ikkagi veel tunned, et see pole Sinu rida – võta meiega ühendust ja vaatame koos selle asja üle!

sisuturundus

sisuturundus

Allikas: http://www.forbes.com/sites/kateharrison/2016/03/21/5-social-media-marketing-tips-for-empty-wallet-entrepreneurs/#786cb25d68de